Известие

Collapse
No announcement yet.

Работна температура на 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Мерси за отговора.А по принцип на компютърна диагностика хваща ли се повредата в термостата?
    156 1.8 TS

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от zabolokor
      Мерси за отговора.А по принцип на компютърна диагностика хваща ли се повредата в термостата?
      При 80 гр и малко отгоре не ти е заминал термостата - ако е заминал тогава пада и към 70 макар и лятото - иначе зимъска мое и под 50 да падне.
      Ако закачиш колата най-много да видиш дали ти мери вярно стрелката. Иначе ако е останал отворен когато колата е малко над 70гр хвани тръбата на втория кръг и ако е топла е заминал - ако стане топла чак като качи към 90 значи е наред - тогава е отворил
      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

      Comment


      • #33
        Вчера и си свалих термоса защото ми се струваше, че грее.

        Оказа се, че отваря едва 5 мм и то в кипяща тенджера. Хайде нов.

        Какво наблюдавам сега. Тестовете се проведоха на бул. България на баира към Бояна. Ето и резултатите. Температурата беше 32 града.

        1. Засилих я с 4000 оборота на 3-та с клима на мин градуси и отворени прозорци. Горе вдигна температура и включи втора степен. Бързо свали до първа.

        2. Засилих я с 4000 оборота на 3-та без клима. Този път вдигна само до първа степен. Спрях горе и след 2-3 мин охлади.

        За т. 1 съм ОК, но за т. 2 дали е нормално. Взех да си мисля дали нещо не е преебана талигата, но масло си има, не надува охладителната система, помпата е с добър дебит, радиатора предполагам е добре.

        Само 2-4 градуса да е по-ниска температурата на въздуха не вдига толкова градуси.

        Дайте идеи.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Nikiboy
          Вчера и си свалих термоса защото ми се струваше, че грее.

          Оказа се, че отваря едва 5 мм и то в кипяща тенджера. Хайде нов.

          Какво наблюдавам сега. Тестовете се проведоха на бул. България на баира към Бояна. Ето и резултатите. Температурата беше 32 града.

          1. Засилих я с 4000 оборота на 3-та с клима на мин градуси и отворени прозорци. Горе вдигна температура и включи втора степен. Бързо свали до първа.

          2. Засилих я с 4000 оборота на 3-та без клима. Този път вдигна само до първа степен. Спрях горе и след 2-3 мин охлади.

          За т. 1 съм ОК, но за т. 2 дали е нормално. Взех да си мисля дали нещо не е преебана талигата, но масло си има, не надува охладителната система, помпата е с добър дебит, радиатора предполагам е добре.

          Само 2-4 градуса да е по-ниска температурата на въздуха не вдига толкова градуси.

          Дайте идеи.
          ако ти седи на чертана вляво от средната сичко е наред
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #35
            Не те разбирам.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Nikiboy
              Не те разбирам.
              какви градуси ти държи?
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #37
                Аз на стрелката не вярвам, за това пиша за степение подадени от Еку то.

                Иначе първа степен е нещо подобно на това, което Виваиванов е снимал. Втора степен е по4ти на 110 града.

                Иначе в града на клима си стои на малко под 90 на скалата. по булевардите пак там си стои, малко по-долу.

                Comment


                • #38
                  ми май е висчка
                  но що не я закачиш на егзаминера - там си излизат реалните градуси
                  а можеш и с термометър да види също де
                  по принцип 2,4 държат сравнително ниски температури
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #39
                    Прави го при силен напън, но въпреки това ми се струва, че нещо не е у ред. На екзаминера посочва разминаване, в действителност показва по-високи температури, от колкото са реално.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Nikiboy
                      Прави го при силен напън, но въпреки това ми се струва, че нещо не е у ред. На екзаминера посочва разминаване, в действителност показва по-високи температури, от колкото са реално.
                      при ръчка е нормално да грее
                      при мен пък на таблото показва по-ниски от реалните
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #41
                        О аз на моя тези дни ще му набия един потенциометър да ми коригира стрелката, че ми писна.

                        Comment


                        • #42
                          радиатора е много важен в какво състояние е . Аз го смених и от тогава нямам проблеми с температурата. 180-200 км/h , 4 човека + клима на 37-39 градуса външна температура ми дьржи 75-85 . До Бургас 3h , разход 8,8 л. 2.4jtd
                          CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                          Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                          Comment


                          • #43
                            да де ама твоя се ронеше на места.

                            вчера го гледах моя кенеф, свалих половината предница и между двата радиатора е нещо страшно като мизерия. Радиатора няма ронливи части, което ме кара да пробвам първо с едно миене.

                            Въпроса ми е как да го измия. За номера с водоструката на по-ниска степен го знам, но дали е достатъчен? Гледайки конструкцията не знам как ще падне тази мизерия изцяло.

                            Дайте идеи.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от търтей

                              ако ти седи на чертана вляво от средната сичко е наред
                              и моята седи там
                              Volvo S80 D5 awd 2010г.

                              Comment


                              • #45
                                Ох, ясно къде са ви стрелките.

                                Става дума за външно чистене на радиатор, без да се сваля.

                                Comment

                                Working...
                                X